"Czwarty wymiar" 'Playboya'
Do grudniowego wydania miesięcznika "Playboy" (Marquard Media Polska), który dziś trafił na rynek, dołączony został nowy, 84-stronicowy dodatek "Czwarty wymiar". Będzie się on ukazywał dwa razy w roku w edycjach wiosna/lato i jesień/zima.
"Czwarty wymiar", wzorowany na tytułach zachodnich (np. "Accesory Vogue"), jest przeglądem zegarków dostępnych w Polsce, zawiera bogate informacje na temat światowych tendencji i stylów, konstruktorów, designerów, marek oraz firm. W dodatku znajdują się ponadto materiały poświęcone zegarkowym gustom i przyzwyczajeniom znanych postaci oraz rady i sugestie dotyczące wyborów, a także inwestycji w zegarki.
Grudniowy numer "Playboya", który zawiera sesję zdjęciową aktorki Weroniki Książkiewicz, wydrukowany został w nakładzie 100.000 egz. i ukazał się w stałej cenie 9,99 zł. Dodatek dołączony jest do 60 tys. egzemplarzy pisma w województwie mazowieckim, pomorskim, łódzkim, dolnośląskim i śląskim.
Wydanie wsparte jest kampanią reklamową w telewizji (TVN 24, TVN Turbo, Tele 5, 4Fun TV, Kino Polska), radiu (Eska Rock, Wawa), prasie ("Auto Świat", "Murator", "Wprost"), w sieci kin Multikino oraz kampanią outdoorową.
Kreację oraz media plan kampanii przygotował dział marketingu wydawnictwa Marquard Media Polska sp. z o.o. we współpracy z domem mediowym Media Vest.
Dołącz do dyskusji: "Czwarty wymiar" 'Playboya'