Człowiek-puszcza i całe wszystko w reklamach nju mobile (wideo)
W bieżącej odsłonie kampanii reklamowej taryfy nju mobile w Orange Polska pokazywany jest człowiek-puszcza i całe wszystko. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Ogilvy & Mather Advertising, Redworks, MEC i Initiative Media Warszawa.
Nowe reklamy nju mobile podkreślają najważniejszą zaletę tej taryfy: nielimitowane połączenia, SMS-y i (w ramach promocji trwającej do końca marca) internet LTE w kraju za 39 zł miesięcznie.
Oba spoty oparte są na grze słów: ten bożonarodzeniowy przekonuje, że puszczając tylko sygnały telefoniczne, kiedy kończą się środki na koncie, użytkownik staje się trochę jak człowiek-puszcza, natomiast ten na okres sylwestrowo-karnawałowy podkreśla, że warto mieć całe wszystko, bo niecałe to tan naprawdę tylko wszy.
Bohaterem wszystkich reklam jest zabawny animowany stworek będący brand hero nju mobile. We wcześniejszych tegorocznych spotach reklamował m.in. „furę internetu bez proszenia się”.
Obecna akcja reklamowa obejmuje telewizję, radio, internet (m.in. serwisy społecznościowe), outdoor i punkty sprzedaży.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Ogilvy & Mather Advertising, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Redworks, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe MEC (do końca 2014 r.) i Initiative Media Warszawa (od początku 2015 r.).
Dołącz do dyskusji: Człowiek-puszcza i całe wszystko w reklamach nju mobile (wideo)