Cut The Mustard z kolejną kampanią dla Skinoren
W wyniku wygranego przetargu Cut The Mustard ponownie przygotowała kreację do kampanii marki kremu Skinoren, należącej do LEO Pharma Polska.
W oparciu o autorską ideę kreatywną "Sprawdzony sposób na trądzik” powstało digitalowe wideo, w którym marka Skinoren podkreśla, że jest lekiem i w przeciwieństwie do wielu “domowych” sposobów na trądzik, działa, a nie łagodzi objawy.
W nowym podejściu do kreacji Cut The Mustard zaproponowała osadzenie kampanii w idei “Skinoren. Sprawdzony sposób na trądzik”.
W przekazie marka podkreśla to, że Skinoren jest lekiem i w przeciwieństwie do wielu “domowych” sposobów na trądzik, działa, a nie łagodzi objawy. Robi to jednak w lekki, nieco satyryczny sposób, puszczając “oczko” do widza. Agencja również była odpowiedzialna za stworzenie wideo digitalowego.
Dołącz do dyskusji: Cut The Mustard z kolejną kampanią dla Skinoren
Musztarda im się skończyła...