Crong z kampanią od Cityboard Digital
Crong to producent akcesoriów do telefonów, wystartował z nową kampanią sprzedażową. Za realizację tego projektu odpowiada Cityboard Digital, mediowo-kreatywna agencja należąca do Cityboard Media.
W ramach współpracy Cityboard Digital zajmie się reklamami na TikToku, w Google Ads, a także Meta Ads. Działania na TikToku mają na celu pozyskanie nowych obserwujących i zbudowanie świadomości marki wśród użytkowników tejże platformy.
Kampania Google Ads została umiejscowiona w wyszukiwarce Google oraz na stronach partnerów. Jest to akcja świadomościowa z elementami aktywacji konsumenckiej, skierowana do kobiet i mężczyzn w wieku od 18 do 64 lat, którzy poszukują akcesoriów do telefonu. Kampania ma na celu nie tylko uzupełnienie działań w sieci wyszukiwania skoncentrowanych na słowach kluczowych, ale również pomoc w dotarciu do większej liczby klientów poprzez kanały Google. Kampania w systemie Meta ma za zadanie zbudowanie zasięgu i konwersji.
– Jako marka działająca na niezwykle konkurencyjnym rynku akcesoriów mobilnych, zależało nam na znalezieniu agencji o szerokim spektrum działania, która będzie w stanie dotrzeć do jak największej liczby odbiorców przy stosunkowo niewielkim, jak na dzisiejsze realia, budżecie. Agencja Cityboard Digital wykazała się pełnym profesjonalizmem, jak i kreatywnością już podczas pierwszego spotkania, które w niedługim czasie pozwoliło nam podjąć decyzję o nawiązaniu współpracy. Wierzymy w to, że kolejne miesiące przyniosą oczekiwane rezultaty, a co za tym idzie, pozwolą nam kontynuować rozbudowę marki Crong – mówi Krzysztof Borowiec, business development /co-owner.
Kampania Crong będzie trwała do 31 lipca. Za realizację działań na platformach Google Ads i TikTok Ads odpowiada Joanna Stan i jej zespół. Za strategię Mateusz Bojanowski, a za kreację Dominik Łabuzek i jego zespół.
Dołącz do dyskusji: Crong z kampanią od Cityboard Digital