Cohn&Wolfe poprowadzi działania employer brandingowe dla firmy Paragona
Agencja Cohn&Wolfe przeprowadzi kampanię employer brandingową dla firmy Paragona, zajmującej się rekrutacją dla sektora medycznego.

Do zadań agencji należy opracowanie strategii i wdrożenie kampanii employer branding, której celem jest pozyskanie specjalistów medycyny rodzinnej do pracy w placówkach National Health Service (NHS) w Wielkiej Brytanii. Jest to pierwszy etap kilkuletniego projektu, w ramach którego na zlecenie NHS Paragona rekrutuje kilka tysięcy lekarzy rodzinnych.
Za korodynację projektu oraz współpracę z klientem i agencjami partnerskimi w Polsce i za granicą odpowiada zespół raportujący do Izabeli Wejcht, dyrektora w Cohn&Wolfe.
Akcja obejmie osiem europejskich rynków. W komunikacji wykorzystane zostaną narzędzia public relations, BTL, social media. Zakupem mediów zajmie się Mindshare, kreacją Grey Group Poland (spółki z grupy WPP).
Klient został pozyskany w drodze przetargu.
Dołącz do dyskusji: Cohn&Wolfe poprowadzi działania employer brandingowe dla firmy Paragona