„Codzienność może ekscytować” w reklamie Volkswagena Golf Sportsvan (wideo)
W największych mediach zaczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie na rynek nowej wersji samochodu Volkswagen Golf Sportsvan. Akcję przygotowały firmy Hand Made, K2 i MediaCom Warszawa.
Spot Volkswagena Golf Sportsvan pokazuje rozgrywającą się w tym samochodzie romantyczną scenę z kobietą i mężczyzną, którą mimowolnie obserwują siedzące z tyłu dzieci. Podsumowuje to hasło: „Codzienność może ekscytować”.
Kampania jest prowadzona w telewizji, radiu, prasie, internecie oraz na outdoorze.
Kreacją reklam zajęła się agencja Hand Made, za działania w internecie odpowiada agencja K2, a za strategię komunikacji oraz planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: „Codzienność może ekscytować” w reklamie Volkswagena Golf Sportsvan (wideo)