SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Coca-Cola uruchamia nową kampanię wody Bonaqua

Coca-Cola Hong Kong wystartowała z nową kampanią outdoorową promującą markę wody mineralnej Bonaqua.

.Firma chce wykorzystać nową kampanię do budowania swojego patronatu nad sierpniowymi igrzyskami olimpijskimi w Pekinie - informuje serwis Brand Republic.

Udział bierze w niej trzech olimpijskich ambasadorów marki Coca-Cola - lekkoatleta Liu Xiang, pływaczka Guo Jing Jing oraz koszykarz Yao Ming. Kampania obejmuje stacje MTR, reklamy na autobusach, a także wielkoformatowe billboardy.

"Łączymy postacie gwiazd chińskiego sportu biorących udział w olimpiadzie z marką Bonaqua BonActive, która jest oficjalnym napojem uzupełniającym imprezy, aby podbić podekscytowanie igrzyskami w Hong Kongu" - powiedziała Florence Yu z Coca-Cola Hong Kong.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola uruchamia nową kampanię wody Bonaqua

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl