Clue PR wygrywa obsługę PR firmy Superbet
Superbet, globalny operator zakładów bukmacherskich i gier, powierzył Clue PR obsługę public relations.
W ramach umowy agencja Clue PR zajmie się media relations, pozycjonowaniem eksperckim, prowadzeniem biura prasowego, wsparciem eventowym oraz będzie współtworzyć kompleksową strategię obecności firmy w mediach społecznościowych.
Po stronie agencji działaniami dla Superbet zajmuje się Beata Cioczek, senior manager Clue.
Firmy rozpoczęły współpracę w styczniu 2022 r. Nie podano szczegółów podpisanej umowy.
Zobacz: Błachowicz, Dudek i Peszko w świątecznym spocie Superbet
Grupa Superbet na świecie działa pod markami Superbet, Napoleon i Lucky Days. Działalność Grupy koncentruje się na zakładach sportowych i grach w kanałach on-line i retail.
Nowi klienci
Dołącz do dyskusji: Clue PR wygrywa obsługę PR firmy Superbet