Cityboard Media będzie kupować billboardy do kampanii kancelarii premiera
Firma reklamy zewnętrznej Cityboard Media wygrała przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów dotyczący zakupu powierzchni reklamowych na nośnikach reklamy zewnętrznej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Przetarg kancelarii premiera dotyczy zakupu powierzchni na zewnętrznych nośnikach typu outdoor na potrzeby działań informacyjnych realizowanych przez Kancelarię Premiera.
Oferty w nim złożyły 4 agencje: Stroer Media (z ceną 984 tys. zł), Sigma Bis - wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU (984 tys. zł), Cityboard Media (984 tys. zł) i Znajdzreklame.pl (984 tys. zł).
KPRM najwyżej oceniła ofertę Cityboard Media, wybierając tę właśnie firmę do współpracy.
W planowanych działaniach informacyjnych kancelaria premiera będzie informować m.in. o programach rządowych, zmianach przepisów prawnych oraz prezentować zmiany i rozwiązania dla poszczególnych grup społecznych i beneficjentów tych programów.
Do zaplanowanych przez KPRM kampanii wykorzystywane mają być billboardy od 2,5 do 5,5 m kw., billboardy o powierzchni 18, 36 i 48 m kw . Nośniki muszą być oświetlone - 75 proc. z nich ma korzystać z lamp typu LED, by zminimalizować zużycie energii elektrycznej. Mogą to być reklamy zarówno wolnostojące, jak i umieszczone na budynkach.
Cityboard Media zajmie się zakupem powierzchni reklamowej na nośnikach, wydrukiem materiałów, wyklejeniem reklam, konserwacją oraz demontażem i utylizacją.
Będzie pracować dla Kancelarii Premiera do połowy grudnia br.