Cif i Domestos: sprawdź, jak oni sprzątają
Unilever rozpoczął ogólnopolską promocję konsumencką marek Cif iDomestos pod hasłem "Sprawdź, jak oni sprzątają".
Promocja oparta jest na mechanice loterii, w której do wygraniasą 4 nagrody pieniężne w wysokości 25 000 PLN oraz 400 nagróddodatkowych w postaci bezprzewodowych odkurzaczy Electrolux. Abywziąć udział w loterii należy kupić dowolny produkt Cif lubDomestos oraz wysłać sms-a o treści "czysty dom" pod wskazanynumer.
Promocja trwa 30 listopada 2009.
Za opracowanie koncepcji, kreację i realizację promocjiodpowiada agencja IQ Marketing. W ramach komunikacji promocjiagencja przygotowała materiały POS, dostępne w handlu tradycyjnym inowoczesnym, reklamę do prasy handlowej oraz koncepcję spotu TV. Zastworzenie strony internetowej www.jakonisprzataja.pl orazobsługę platformy sms odpowiada AtomClick. Spot zrealizował domprodukcyjny Hot Lemon.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Cif i Domestos: sprawdź, jak oni sprzątają