Chodzący katar w kampanii NeoAfrinu (wideo)
W telewizji trwa kampania leku na katar NeoAfrin. Akcję na zlecenie firmy Schering-Plough przygotowały agencja Ambasada Brand Communications i dom mediowy Initiative Media.
Kampania NeoAfrinu przedstawia ten lek jako rozwiązanie dla osób, którym katar utrudnia sen i funkcjonowanie w ciągu dnia. Koncept kreatywny reklamy pod hasłem „Udrożnij nos. Na długo!” opiera się na personifikacji zakatarzonego nosa.
Akcja oprócz telewizji (kanały z oferty TVP, TVN i Polsatu, kanały z pakietów Discovery i At Media) pod koniec marca obejmie też internet i BTL.
Kreację kampanii – zaplanowanej na cały marzec – przygotowała agencja Ambasada Brand Communications z Grupy Czteryczwarte, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media.
Dołącz do dyskusji: Chodzący katar w kampanii NeoAfrinu (wideo)