SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Chcemy w radiu polskiej muzyki?

Radio WaWa po zmianie formatu stacji zanotowało znaczący wzrost słuchalności

W ciągu ostatniego półrocza Radio WaWa zanotowało dwukrotny wzrost zainteresowania swoim programem - wynika z najnowszych danych SMG/KRC.

Przypomnijmy, że 15 listopada 2004 roku zmieniono format stacji, która gra teraz tylko polską muzykę. Zmiany zostały wsparte kampanią reklamową oraz optymalizacją zasięgów technicznych stacji.

 - W połowie listopada stacja zmieniła jednoznacznie swój wizerunek, przeprowadzając wyjątkową akcję informacyjną opartą o techniki PR. - mówi Jarosław Paszkowski, dyrektor programowy stacji.  - Jak widać rynek błyskawicznie zareagował na zmiany. Nie pomyliliśmy się! Polska muzyka jest dla naszych słuchaczy bardzo ważna! Co ważne i ciekawe nie nastąpił typowy dla radykalnych zmian krótkotrwały spadek, jest to wynik dłuższego planu poprzedzającego zmianę formatu. Przez ponad pół roku stacja firmowana była hasłem "najwięcej polskiej muzyki". Przygotowaliśmy więc naszego słuchacza do nowej formuły stacji. Teraz dochodzą nowi słuchacze - dodaje Paszkowski.

POLSKA 15+

Udział w rynku

listopad 2004 :

styczeń 2005

październik -

grudzień 2004

wrzesień  -

listopad 2004

czerwiec -

sierpień 2004

RADIO  WAWA

1,00%

0,94%

0,84%

0,53%

 

POLSKA 25-44

listopad 2004-

styczeń 2005

październik -

grudzień 2004

wrzesień -

listopad 2004

maj 2004:

lipiec 2004

RADIO  WAWA

1,38%

1,22%

1,05%

0,65%


Tendencje wzrostowe jeszcze wyraźniej widać na lokalnych rynkach:

SZCZECIN 15+

Udział w rynku

listopad 2004 :

styczeń 2005

październik 2004 :

grudzień 2004

lipiec 2004 :

wrzesień 2004

maj 2004:

lipiec 2004

RADIO WAWA

3,42%

2,43%

1,54%

0,64%

KRAKÓW 15+

Udział w rynku

 

 

 

 

RADIO WAWA

3,01%

2,24%

1,29%

1,07%

LUBLIN 15+

Udział w rynku

 

 

 

 

RADIO WAWA

5,90%

3,30%

2,72%

3,04%

Od końca ubiegłego roku WaWa obecna jest także w Katowicach, Wrocławiu i Płocku. Ostatnie fale badawcze pokazują początek zainteresowania na tych rynkach (Aglomeracja Śląska - 0,28%, Wrocław - 0,93%).

Radio WaWa swój program adresuje do słuchaczy w wieku 25-44 mieszkających w dużych miastach.

Chcesz wiedzieć więcej? Zamów bezpłatny newsletter (więcej)!!!

Dołącz do dyskusji: Chcemy w radiu polskiej muzyki?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl