Change wygrała przetarg na obsługę reklamową CCC
Agencja Change wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową sieci sklepów obuwniczych CCC - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie dla niej pracować od początku przyszłego roku.
W przetargu brały też udział trzy agencje, ich nazw CCC nie ujawnia. Nie wiadomo jeszcze, na jak długo podpisana zostanie umowa firmy z agencją Change. - Negocjujemy obecnie szczegóły umowy - poinformował Wirtualnemedia.pl Marek Kmiecik, dyrektor marketingu CCC.
Change będzie zajmować się kompleksową obsługą reklamową CCC w mediach pozainterentowych. W internecie dla firmy nadal będzie pracować OS3, która niedawno przygotowała nową wersję serwisu internetowego CCC.
Obecnie trwa kampania reklamująca jesienno-zimową kolekcję CCC, z udziałem modelki Anji Rubik i jej męża Sashy Knezevica. Akcję firma przygotowała we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: Change wygrała przetarg na obsługę reklamową CCC
Gówniany produkt owinięty w złoty papierek reklamy, nadal będzie śmierdział tandetą i chińszczyzną.