Polska edycja „Celebs go dating. Gwiazdy idą na podryw” w Eska TV
Od 16 listopada w Eska TV będzie można oglądać nowy program „Celebs go dating. Gwiazdy idą na podryw” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Uczestnikami w projekcie będą m.in. Rafał Jonkisz, Monika Miller i Sylwia Madeńska. W roli psychologów pojawią się Barbara Strójwąs i Marcin Mańka, ich asystentem będzie Łukasz Darłak.
„Celebs go dating. Gwiazdy idą na podryw” to polska edycja brytyjskiego formatu „Celebs go dating”, w którym znani single, pod okiem psychologów, poszukują swojej drugiej połówki. W Wielkiej Brytanii program debiutował w 2016 roku w stacji E4 i nadal jest tam emitowany.
Rafał Jonkisz, Monika Miller i Sylwia Madeńska wśród uczestników
W polskiej odsłonie programu w pierwszych odcinkach miłości poszukają: Rafał Jonkisz (Mister Polski 2015 roku, model, akrobata), „Zusje” (była modelka, obecnie zawodniczka federacji freak-figtowych Fame MMA i High League), Monika Miller (modelka, aktorka serialu „Gliniarze”), Sylwia Madeńska (choreografka, tancerka, zwyciężczyni pierwszej edycji polskiego programu „Love Island. Wyspa miłości”) i Mariusz Sobczak (trener personalny i tiktoker).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Nad poszukiwaniami czuwać będą specjaliści. Pierwszym z nich jest Barbara Strójwąs - psycholog, terapeuta, autorka książek o miłości, związkach i singlach. Znana w social mediach jako trudnasztuka.
- Chyba każda randkująca osoba wie, że znalezienie drugiej połówki to trudne wyzwanie. Gwiazdy wcale nie mają łatwiej. „Celebs go dating” to program o ludziach, emocjach i tym, że znalezienie miłości dla każdego jest wyzwaniem. Widzowie zobaczą nie tylko zakulisowe twarze gwiazd, ale przede wszystkim to, że jako single, wszyscy borykamy się z podobnymi problemami. Dla mnie jako psychologa to fascynująca podróż do świata singli-celebrytów, który z pozoru wielu wydaje się łatwy, a w rzeczywistości jest dużo bardziej zagmatwany - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Barbara Strójwąs.
Jej kompanem w rozmowach ze znanymi singlami będzie Marcin Mańka - psycholog, trener kompetencji miękkich, coach, który spełnia się także jako prezenter radiowy i telewizyjny. W poszukiwaniach ich wspierać będzie młodszy agent Łukasz Darłak - również dyplomowany psycholog i psychoterapeuta.
- Myślę, że program „Celebs go dating” to połączenie idealne. Duża porcja rozrywki, ale też fajna okazja do rozmowy o rzeczach ważnych w kontekście randek czy relacji. Mam nadzieje, że finalnie przyniesie on widzom dużo uśmiechu, trochę wzruszenia, ale też sporo refleksji i wniosków do wykorzystania we własnym życiu - mówi Marcin Mańka.
Właśnie trwają zdjęcia do programu. Za produkcję polskiej serii formatu odpowiada Dragon Head. Reżyserami programu są Andrzej Żwirkowski i Justyna Owczarek. Producentami formatu po stronie domu produkcyjnego są Wojciech Waśkiewicz oraz Jerzy Kisała. Producentkami formatu po stronie stacji są Agata Suchecka oraz Anna Machowska.
Premiera 16 listopada w Eska TV
Premierowe odcinki programu „Celebs go dating. Gwiazdy idą na podryw” Eska TV emitować będzie w środy o godz. 22.00, począwszy od 16 listopada 2022 roku.
- Obiecujemy, że w programie „Celebs go dating. Gwiazdy idą na podryw” będzie sporo śmiechu, luzu i naturalności. Pozwoliliśmy uczestnikom być w 100 proc. sobą. Nie przebieramy ich, nie wsadzamy w wymyślone ramy, pozwalamy chodzić na randki w miejsca w których czują się dobrze. Zależało nam by produkcja pokazała wielowymiarowość ludzi. Bez względu na to czy są rozpoznawalni czy nie, szukają szczęścia, miłości, akceptacji, przyjaźni i bezpieczeństwa. Bohaterowie, na pozór dobrze znani odbiorcom, często okażą się dla widzów zaskoczeniem, a dla naszych psychologów wyzwaniem. Z każdym odcinkiem widz będzie mógł poznać ich lepiej, zrozumieć problemy z jakimi się mierzą w relacjach z ludźmi i dostrzec to czego nie widać w świecie social mediów, ścianek i czerwonych dywanów. Będzie zabawnie, będzie wzruszająco, będzie ciekawie - opisuje portalowi Wirtualnemedia.pl Agata Suchecka, producent wykonawczy programu po stronie stacji.
Udział Eska TV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 0,51 proc.
Dołącz do dyskusji: Polska edycja „Celebs go dating. Gwiazdy idą na podryw” w Eska TV