Carrefour tworzy w sklepach Strefy Niskich Cen
Firma Carrefour Polska stworzyła w hipermarketach i supermarketach specjalnie oznaczone strefy z produktami o najniższych cenach, w tym z marką Simpl, która będzie promowana w placówkach sieci, a także w telewizji i internecie To reakcja na cały czas wysoką inflację, która uderza w gospodarstwa domowe w Polsce.
W komunikacie Carrefour Polska podkreśla, że Polacy wciąż borykają się z rosnącymi kosztami życia. Wyniki 42. odsłony badania Global State of Consumer Tracker firmy Deloitte wykazują, że jedną piątą domowego budżetu pochłaniają wydatki na zakup produktów spożywczych, a 27 proc. stanowią wydatki związane z domem. Te dwie kategorie stanowią prawie połowę przewidywanych wydatków typowego polskiego gospodarstwa domowego.
Badanie pokazuje również, że niemal połowa Polaków odwiedza więcej niż jeden sklep, aby skorzystać z najlepszych okazji. 33 proc. badanych deklaruje zakup tylko niezbędnych artykułów, zaś około jedna czwarta podczas zakupów wybiera przede wszystkim produkty marki własnej.
- Nasi klienci stają się coraz bardziej świadomi i rozsądni w podejmowaniu decyzji zakupowych, starannie planując zakupy i analizując swoje wydatki. My natomiast staramy się być dla nich partnerem w oszczędzaniu, dlatego dbamy o to, aby mieli w sklepach Carrefour dostęp do jak najbardziej obszernej oferty produktów w atrakcyjnych cenach. Stworzyliśmy więc dla nich doskonale widoczne, żółto-czarne Strefy Niskich Cen, w których znajdą oni najtańsze w naszych sklepach produkty. W najbliższych tygodniach rozpoczniemy także akcję promocyjną marki Simpl, która coraz częściej trafia do koszyków naszych klientów - mówi Marta Baran, customer relationship management Director w Carrefour Polska.
Carrefour stawia na markę Simpl
12 czerwca w sklepach Carrefour rusza nowa kampania promująca markę Simpl. Działania poza placówkami obejmą też telewizję i internet (YouTube i social media).
W pierwszym tygodniu 1 kg cukru Simpl będzie kosztował 3,99 zł (przy zakupie 10 sztuk). W kolejnych tygodniach będą się pojawiać specjalne obniżki na kolejne artykuły.
Simpl i Simpl Choice to szeroka gama ponad 200 artykułów najtańszych w swoich kategoriach. Produkty tej linii można zidentyfikować dzięki charakterystycznym, białym etykietom.
Carrefour na początku roku uruchomił Akcję Antyinflacja, która oferuje wiele korzyści dla klientów. Można skorzystać z niskich cen produktów marek własnych Carrefour i Simpl, zniżek w aplikacji Mój Carrefour, rabatu dla seniorów i dużych rodzin, rabatu -10 proc. na całe zakupy w weekend i Super Ofert w gazetkach promocyjnych. Dodatkowo, do końca czerwca można otrzymać e-bon o wartości 10 złotych za zakupy z aplikacją “Mój Carefour” za minimum 100 złotych od poniedziałku do czwartku.
Łącznie w Polsce sieć Carrefour ma ponad 900 sklepów w różnych formatach oraz sklep internetowy.
W I kwartale br. firma Carrefour zanotowała w Polsce „silny” wzrost sprzedaży mimo wysokiej bazy z ub.r. Na naszym rynku łączne przychody handlowego giganta wyniosły 527 mln euro.
Dołącz do dyskusji: Carrefour tworzy w sklepach Strefy Niskich Cen