SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Internetowe domówki z influencerami i muzykami w kampanii piwa Captain Jack (wideo)

Rusza kampania piwa Captain Jack (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) oparta na serii internetowych transmisji w piątkowe wieczory z popularnymi influencerami. Wspierają to działania reklamowe przygotowane i realizowane przez firmy Papaya Films, Platige Image, Hand Made i Zenith.

Wszystkie internetowe domówki są transmitowane na facebookowym fanpage’u piwa Captain Jack. Do tej pory odbyły się dwie: 3 kwietnia z udziałem Myku prowadzącego profil Suchar Codzienny i wyjątkowo w poniedziałek 13 kwietnia z muzyką graną na żywo przez Pawbeats. W kwietniu zaplanowano jeszcze z udziałem DJ-a NOZ-a (17 kwietnia) i rapera Grubsona (24 kwietnia). Akcja potrwa do końca maja.

- Młodym ludziom z pewnością brakuje wyjść z przyjaciółmi, weekendowych imprez, wspólnego spędzania czasu. W tym trudnym okresie chcemy ich trochę rozerwać, umożliwić im rozładowanie energii, lecz w sposób bezpieczny, zgodny z zaleceniami. Nasze online-ówki zapewnią wszystkim świetną zabawę bez wychodzenia z domu, a liczba gości może być nieograniczona - im więcej, tym lepiej! Mamy nadzieję, że dzięki kapitalnym domówkom i regularnym kontaktom online ze znajomymi miłośnicy naszego pirackiego piwa zachowają rozwagę, a przede wszystkim dobry humor aż do końca tego wyjątkowego czasu - komentuje Agnieszka Borkowska z zespołu marki Captain Jack.

Akcję wspiera spot, do którego casting zrealizowano w internecie. Aktorzy nagrywali materiał samodzielnie w swoich mieszkaniach, korzystając z dostarczonego przez markę, zdezynfekowanego sprzętu i elementów scenografii.

- Captain Jack to pierwsza marka w segmencie piw smakowych, która w dedykowanej reklamie pokazuje, że nawet w czasach epidemii możemy utrzymywać kontakty z przyjaciółmi, jednocześnie będąc odpowiedzialnymi w myśl hasła #zostańwdomu - podkreśla Izabela Ciupińska, odpowiedzialna za markę Captain Jack w Kompanii Piwowarskiej.

 

Reklama od 11 kwietnia jest emitowana w telewizji i internecie.

Spot wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, reżyserią zajął się Kuba Michalczuk, a postprodukcją - studio Platige Image. Aktywności w internecie i działania PR prowadzi agencja Hand Made, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

Piwo Captain Jack pojawiło się w sprzedaży w Polsce jesienią 2018 roku, jego brand hero jest papuga, a pierwsza kampania reklamowa była prowadzona pod hasłem „Cała naprzód”.

Dołącz do dyskusji: Internetowe domówki z influencerami i muzykami w kampanii piwa Captain Jack (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl