Cannes Lions 2015: ponad 40 tys. zgłoszeń
Do tegorocznej edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions oraz towarzyszących mu konkursów Lions Health i Lions Innovation zgłoszonych zostało 40 133 prac.
W przypadku Cannes Lions nadesłanych zostało 37 426 prac. W porównaniu z ubiegłym rokiem najbardziej wzrosła liczba zgłoszeń w kategoriach Creative Effectiveness Lions (ponad dwukrotnie), Film Lions (+8 proc.) Branded Content & Entertainment Lions (+18 proc.) oraz Film Craft Lions (+6 proc.). Natomiast spadki odnotowano w kategoriach Press Lions i Outdoor Lions.
Do konkursu Lion Health wpłynęły 1862 prace, co oznacza wzrost o 30 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym, a na odbywający się po raz pierwszy jako samodzielna impreza konkurs Lions Innovation nadesłano 845 prac.
ZGŁOSZENIA DO CANNES LIONS 2015 |
|
Kategoria |
LICZBA ZGŁOSZEŃ |
Branded Content & Entertainment Lions |
1394 |
Creative Data Lions |
619 |
Creative Effectiveness Lions |
160 |
Cyber Lions |
3 738 |
Design Lions |
2 409 |
Direct Lions |
2 813 |
Film Lions |
3 070 |
Film Craft Lions |
2 205 |
Glass Lion: The Lion for Change |
166 |
Health & Wellness Lions |
1 430 |
Innovation Lions |
226 |
Media Lions |
3 179 |
Mobile Lions |
1 246 |
Outdoor Lions |
5 037 |
Pharma Lions |
432 |
PR Lions |
1 969 |
Press Lions |
4 470 |
Product Design Lions |
280 |
Promo & Activation Lions |
3 196 |
Radio Lions |
1 720 |
Titanium and Integrated Lions |
374 |
SUMA |
40 133 |
Wszystkie prace będą oceniać międzynarodowe składy jurorskie złożone łącznie z 366 osób. Wyniki poznamy podczas 62. edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, który odbędzie się w dniach 21-27 czerwca br. Wiadomo już, że nagrodę dla najbardziej kreatywnego marketera roku odbierze firma Heineken, a dla człowieka roku mediów - SY Lau z Tencent. Ponadto Al Gore otrzyma nagrodę Cannes LionHeart, a nagrodę Lion of St. Mark odbierze Bob Greenberg, założyciel i szef agencji reklamowej R/GA.
Dołącz do dyskusji: Cannes Lions 2015: ponad 40 tys. zgłoszeń