Canal+ Polska i Grupa Kino Polska mają wspólne biuro reklamy
Grupa Canal+ połączyła biura reklamy Grupy Kino Polska i Canal+. Działa pod nazwą Canal+ Advertising i oferuje różnorodne produkty reklamowe, m.in. lokowanie produktu, sponsoring oraz zintegrowane kampanie 360 stopni. Na jego czele stanął Michał Wojtczak.
Biuro reklamy Canal+ Advertising obejmuje portfolio łącznie 21 kanałów telewizji premium Canal+ Polska i docierających do szerokiej widowni kanałów Grupy Kino Polska. Oferuje produkty reklamowe, które adresowane są do widzów telewizji tradycyjnej, jak i serwisu Canal+ online. Wśród nich są m.in. lokowanie produktu, sponsoring, reklamy w dedykowanych blokach reklamowych, jak również zintegrowane kampanie 360 stopni, obejmujące digital, telewizję, outdoor i media partnerów. Połączonym biurem reklamy obydwu podmiotów kieruje Michał Wojtczak, który objął stanowisko advertising directora.
- Dzięki połączeniu oferty i zespołów Canal+ Polska oraz Grupy Kino Polska możemy jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych partnerów biznesowych. Razem dajemy reklamodawcom szeroki zasięg zarówno na satelitarno-kablowych kanałach premium, jak i w telewizji naziemnej z atrakcyjnym komercyjnie profilem widzów. Jestem przekonany, że synergia w ramach grupy przyniesie zarówno korzyść naszym klientom, jak i pozytywnie wpłynie na nasze wyniki - mówi Michał Wojtczak, advertising director w Canal+Polska.
Oferta połączonych biur reklamy Canal+ Advertising obejmuje różnorodne kanały z szeroką ofertą programową (sport, filmy i seriale, lifestyle, kanały dla dzieci), lokalnymi produkcjami i międzynarodowymi hitami z gwiazdorską obsadą. W przypadku Canal+ Polska są to kanały: Canal+Sport, Canal+Sport2, Canal+Sport3, Canal+Sport4, Canal+Sport5, Ale Kino+, Canal+ Domo, Canal+ Kuchnia, Planete+, Mini Mini+, Tele Toon+, Canal+ Family, Novelas+, Novelas+1, Canal+Ppremium. W ramach Grupy Kino Polska są to: Zoom TV, Stopklatka, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV i Gametoon.
Połączenie biur reklamy Canal+ Polska i Grupy Kino Polska jest kolejnym przykładem współpracy w ramach powiększonej grupy medialnej. W kwietniu 2023 roku Grupa M7 (z Grupy Canal+), zwiększyła udziały w SPI International do 100 proc.. Po zakończeniu tej transakcji w sierpniu, Grupa Canal+ pośrednio kontroluje 66proc. kapitału zakładowego Grupy Kino Polska.
Pod koniec listopada ub. Grupa Kino Polska i Canal+ połączyły działy sprzedaży. Brokerem reklamowym stacji obu grup jest Polsat Media.
Dołącz do dyskusji: Canal+ Polska i Grupa Kino Polska mają wspólne biuro reklamy