Canal+ oferuje paczki stacji sportowych i filmowych z tańszymi pakietami
W ofercie telewizji satelitarnej Canal+ Polska pojawiły się paczki stacji sportowych i filmowych, które można dokupić do podstawowych pakietów: Entry+, Relax+, Optimum+ i Extra+.
Paczka Sport zawiera kanały sportowe Canal+, Eleven Sports i Polsat Sport Premium, a paczka Film - stacje filmowo-serialowe Canal+ i HBO, a także platformę HBO GO.
Pakiety są oferowane (jeden do wyboru) przy podpisywaniu umowy na 12 miesięcy wraz z następującymi pakietami:
- Entry+ Sport / Film w cenie 50 zł/mies. (63 kanały, 29 HD, 1 kolekcja VOD, 13 kanałów online)
- Relax+ Sport / Film w cenie 69,99 zł/mies. (86 kanałów, 47 HD, 11 kolekcji VOD, 27 kanałów online)
- Optimum+ Sport / Film w cenie 89,99 zł/mies. (132 kanały, 84 HD, 35 kolekcji VOD, 51 kanałów online)
- Extra+ Sport / Film w cenie 99,99 zł/mies. (158 kanałów, 104 HD, 54 kolekcji VOD, 62 kanały online)
Ceny wszystkich pakietów uwzględniają po 5 zł miesięcznie rabatu za zgody marketingowe oraz za e-rachunek i terminową płatność.
Canal+ Polska ze wzrostem wpływów i zysku
Przychody grupy Canal+ Polska ze sprzedaży usług klientom wyniosły w ub.r. 1,84 mld zł, wobec 1,8 mld zł rok wcześniej.
Natomiast wpływy ze sprzedaży licencji do treści i dystrybucji filmów poszły w górę rok do roku z 344,62 do 423,26 mln zł. Wynika to z faktu, że w listopadzie 2019 roku Canal+ Polska sfinalizował kupno 70 proc. udziałów dystrybutora filmowego Kino Świat, którego wyniki uwzględnia w swoim bilansie od listopada 2019 roku.
W połowie kwietnia wspólnicy na walnym zebraniu zdecydowali, że z zeszłorocznego zysku netto spółki, który w ujęciu jednostkowym wyniósł 173,34 mln zł, 39,65 mln zł trafi na kapitał rezerwowy, a 133,68 mln zł zostanie im wypłacone jako dywidenda. Dodatkowo w listopadzie ub.r. otrzymali 188,37 mln zł zaliczki dywidendowej z kapitału rezerwowego.
Łącznie Grupa Canal+ uzyska 164,25 mln zł dywidendy, TVN Media - 103,06 mln zł, a spółka zależna Liberty Global - 54,75 mln zł.
2,7 mln klientów, ponad 60 zł miesięcznie od każdego
Więcej danych o swojej działalności firma podała w prospekcie opublikowanym jesienią ub.r. Na koniec czerwca ub.r. Canal+ Polska miał 2,37 mln zł klientów bezpośrednich (0,3 proc. więcej niż rok wcześniej), czyli korzystających z Platformy Canal+, oferty telekomunikacyjnej, serwisów VoD i jej pakietów na platformie Player należącej do Grupy TVN Discovery.
Wiosną ub.r. Canal+ Polska uruchomił dwa serwisy VoD dostępne dla wszystkich internautów: Canalplus.com działający w modelu subskrypcyjnym (z filmami, programami i streamingiem 76 stacji tv) oraz Premiery Canal+, w którym można wypożyczać pojedyncze filmy.
Natomiast liczba użytkowników pośrednich Canal+ Polska, czyli głównie korzystających z pakietów Canal+ w sieciach kablowych, rok do roku wzrosła o 2,5 proc., z 321 do 329 tys.
W połowie ub.r. firma miała łącznie 2,703 mln klientów. Na koniec ub.r. było ich 2,748 mln, rok wcześniej - 2,708 mln, a na koniec 2017 roku - 2,649 mln.
W pierwszym półroczu 2020 r. średni miesięczny przychód od klienta firmy (ARPU) wynosił 64,5 zł, wobec 62,7 zł rok wcześniej. W całym 2019 r. było to 62,9 zł, w 2018 roku - 63,2 zł, a w 2017 roku - 64,5 zł.
W połowie ubr. i na koniec 2019 r. użytkownicy usługi telewizji satelitarnej (DTH) stanowili 72 proc. wszystkich klientów Canal+ Polska. Ich udział stopniowo malał, bo rosła liczba klientów usług OTT i IPTV
Dołącz do dyskusji: Canal+ oferuje paczki stacji sportowych i filmowych z tańszymi pakietami