Buty adidas ZX mają 12-godzinną reklamę
W ramach kampanii promocyjnej butów adidas ZX przygotowano 12-godzinny materiał wideo wykorzystujący trend ASMR.
ASMR (ang. autonomous sensory meridian response) to opisane w ostatnich latach zjawisko, wywołujące przyjemne mrowienie w okolicach głowy, szyi i pleców, które jest reakcją naszego ciała na bodźce wizualne, słuchowe, dotykowe lub węchowe. Czynniki te mają na celu wprowadzić odbiorcę w głęboki stan relaksacji poprzez połączenie bodźców wizualnych i dźwiękowych, aktywując zmysły.
Zjawisko ASMR postanowił wykorzystać do promocji modelu ZX adidas. Producent przygotował klip „The ZXience Network”, który w surrealistycznych ujęciach połączonych z warstwą dźwiękową pokazuje reklamowane buty. Film trwa aż 12 godzin.
Produkcję przygotowała Johannes Leonardo.
Dołącz do dyskusji: Buty adidas ZX mają 12-godzinną reklamę