SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Burda wydaje luksusowy magazyn dla panów „Elle Man”

W środę 21 października br. na rynku pojawi się pilotażowy numer nowego luksusowego magazynu dla mężczyzn „Elle Man” (Burda International Polska).

- Polskie „Elle” jest biblią mody dla kobiet, natomiast „Elle Man” chce być przewodnikiem po trendach dla mężczyzn - zapowiada Michał Helman, dyrektor wydawniczy i promocji w Burdzie.

W magazynie znajdą się materiały o modzie, urodzie, stylu życiu, ale także o kulturze, motoryzacji, technologiach, gadżetach i podróżach oraz wywiady i artykuły o znanych i ciekawych mężczyznach. Na okładce pierwszego wydania pojawi się Marcin Dorociński.

Tytuł przygotowuje redakcja „Elle”, a jego redaktorem naczelnym jest Monika Stukonis. Pierwsze wydanie „Elle Man” liczyć ma 172 stron, ukaże się w nakładzie 50 tys. egz. i w cenie 11,99 zł.

W tym roku zaplanowano jeden pilotażowy numer „Elle Man”, tytuł ma ukazywać się nieregularnie. Towarzyszyć mu będzie serwis internetowy elleman.pl

Wejście pisma na rynek wspierać będzie kampania promocyjna w radiu (RMF FM, Radio Kolor), internecie (Focus.pl, National-geographic.pl, Wp.pl, Chip.pl), a także akcje mailingowe oraz działania w social mediach.

Dodajmy, że dotąd Grupa Burda wydała kilka numerów „Gali Men” - wydań specjalnych dwutygodnika „Gala” kierowanych do panów. W jej portfolio są takie adresowane do mężczyzn tytuły jak „Focus”, „Chip”, „National Geographic” i „NG Traveler”.

Z danych ZKDP wynika, że w lipcu br. sprzedaż ogółem „Elle” wyniosła 46 615 egz.

Dołącz do dyskusji: Burda wydaje luksusowy magazyn dla panów „Elle Man”

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Z periodykami drukowanymi jest jak z kanałami TV. Tysioncpincetstodziewincet gazet, a do czytania nadaje się może 10.
odpowiedź
User
.fr
Elle to po francusku ona, jeżeli ma być dla mężczyzn to powinno być Lui.
odpowiedź
User
Stefan Ławski
miesięcznik LUI istniał na rynku francuskim od 30 lat, wiec to pierwszy powód, żeby nie przekładać francuskiego tytułu na polski rynek w dodatku pod nazwa , wielce pretensjonalna ELLE/LUI. Poza tym akurat francuski jest w Polsce językiem kompletnie nieznanym, żeby epatować gawiedź jakimś LUI. Mnie zastanawia co innego, po co zakładać miesięcznik dla mężczyzn , jeśli chce się publikować tylko katalog z reklamami.
odpowiedź