Burda wydaje luksusowy magazyn dla panów „Elle Man”
W środę 21 października br. na rynku pojawi się pilotażowy numer nowego luksusowego magazynu dla mężczyzn „Elle Man” (Burda International Polska).
- Polskie „Elle” jest biblią mody dla kobiet, natomiast „Elle Man” chce być przewodnikiem po trendach dla mężczyzn - zapowiada Michał Helman, dyrektor wydawniczy i promocji w Burdzie.
W magazynie znajdą się materiały o modzie, urodzie, stylu życiu, ale także o kulturze, motoryzacji, technologiach, gadżetach i podróżach oraz wywiady i artykuły o znanych i ciekawych mężczyznach. Na okładce pierwszego wydania pojawi się Marcin Dorociński.
Tytuł przygotowuje redakcja „Elle”, a jego redaktorem naczelnym jest Monika Stukonis. Pierwsze wydanie „Elle Man” liczyć ma 172 stron, ukaże się w nakładzie 50 tys. egz. i w cenie 11,99 zł.
W tym roku zaplanowano jeden pilotażowy numer „Elle Man”, tytuł ma ukazywać się nieregularnie. Towarzyszyć mu będzie serwis internetowy elleman.pl
Wejście pisma na rynek wspierać będzie kampania promocyjna w radiu (RMF FM, Radio Kolor), internecie (Focus.pl, National-geographic.pl, Wp.pl, Chip.pl), a także akcje mailingowe oraz działania w social mediach.
Dodajmy, że dotąd Grupa Burda wydała kilka numerów „Gali Men” - wydań specjalnych dwutygodnika „Gala” kierowanych do panów. W jej portfolio są takie adresowane do mężczyzn tytuły jak „Focus”, „Chip”, „National Geographic” i „NG Traveler”.
Z danych ZKDP wynika, że w lipcu br. sprzedaż ogółem „Elle” wyniosła 46 615 egz.
Dołącz do dyskusji: Burda wydaje luksusowy magazyn dla panów „Elle Man”