Budżet reklamowy Carrefoura dla Publicis Groupe
Sieć hipermarketów Carrefour przekazała cały swój globalny budżetreklamowy holdingowi Publicis Groupe.
Publicis zdobył warty około 1 miliarda dolarów rocznie budżetCarrefoura bez postępowania przetargowego.
Tym samym największy w Europie i drugi największy sprzedawca naświecie rezygnuje z dotychczasowej strategii, w ramach którejwspółpracował z wieloma różnymi firmami reklamowymi, a jego czołowąagencją była Euro RSCG.
Publicis zamierza stworzyć oddzielną agencję, która będzieodpowiedzialna tylko za obsługę budżetu Carrefoura.
W ubiegłym roku Carrefour był drugim po Renault największymfrancuskim reklamodawcą. Jednak w ostatnim kwartale zanotował onswoje najgorsze wyniki sprzedaży w ciągu ostatnich pięciu lat. Siećjest w obecna w ponad 30 krajach Europy, Ameryki Łacińskiej iAzji.
źródło: Adweek
Nowi klienci
Dołącz do dyskusji: Budżet reklamowy Carrefoura dla Publicis Groupe