Carrefour rozwija koncept C4NDYLAND
Sieć sklepów Carrefour Polska kontynuuje rozwój swojego konceptu C4NDYLAND, który dostępny jest już w ponad 130 sklepach stacjonarnych sieci. W jego ofercie znajdują się oryginalne wyroby, m.in. z Emiratów Arabskich, Japonii, USA czy Tajlandii, w tym wiele nowości i produktów wykorzystywanych w internetowych wyzwaniach kulinarnych.

W kwietniu 2024 roku Carrefour otworzył pierwszą w Polsce strefę C4NDYLAND w warszawskim Centrum Handlowym Westfield Arkadia. Obecnie sieć rozwinęła ten popularny koncept już na 136 swoich hiper- i supermarketów w Polsce.
Nowy format Carrefour
Asortyment C4NDYLAND jest regularnie odświeżany i obecnie w największych sklepach tej sieci sięga on nawet 1000 produktów. Klienci znajdą w nim nie tylko unikalne smaki napojów znanych producentów jak Coca-Cola i Pepsi, ale także popularne paluszki Pocky czy ostre przekąski z serii Hot Chip. Dostępnych jest też wiele limitowanych edycji produktów, takich jak np. seria ekstra kwaśnych słodyczy czy bardzo popularne na polskim rynku dubajskie czekolady i wyroby z pistacji.
– Strefa C4NDYLAND w Carrefour Polska to odpowiedź naszej sieci na ofertę sklepów internetowych z oryginalną zagraniczną żywnością. Dzięki naszym strefom klient nie musi ponosić kosztów transportu ani też spędzać wielu godzin w internecie na poszukiwaniu trendujących w mediach społecznościowych nowości. Produkty te znajdzie w Carrefour od ręki — mówi Piotr Lubiewa-Wieleżyński, dyrektor rozwoju sprzedaży w Carrefour Polska.
– Polacy są coraz bardziej świadomymi konsumentami, którzy oczekują unikalnych doświadczeń zakupowych, oryginalnych produktów i technologicznych udogodnień. Adaptacja do ich potrzeb to klucz do przyciągnięcia klientów i budowania nowoczesnej marki międzypokoleniowej. Dziś tym projektem wyznaczamy dla rynku FMCG nowy kierunek, za którym podążą inne sieci — podsumowuje Piotr Lubiewa-Wieleżyński.
Koncept czerpie inspirację ze storytellingu znanego z platform takich jak Instagram i TikTok.
Carrefour Polska ma obecnie w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Jest również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Dołącz do dyskusji: Carrefour rozwija koncept C4NDYLAND