SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Brytyjczycy ufają internetowym opiniom

Podczas robienia zakupów w sieci, brytyjscy konsumenci chcą mieć dostęp do opinii innych użytkowników na temat produktów. Generalnie mają też do takich opinii zaufanie.

70 procent badanych, pytanych o najbardziej pomocne funkcje przy szukaniu informacji na temat produktów w sieci, wskazało na opinie innych użytkowników - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na badanie firm Jupiter Research i Bazaarvoice.

Kolejno najwięcej wskazań otrzymały narzędzia umożliwiające porównywanie produktów (57 procent) oraz zdjęcia takich produktów (51 procent).

Co do internetowych opinii, w raporcie z przeprowadzonego badania zaznaczono, że respondenci mają do nich największe zaufanie, gdy wykazują one zarówno zalety jak i wady produktu bądź wtedy, gdy na danej stronie prezentowane są pozytywne i negatywne komentarze.

źródło: eMarketer

Dołącz do dyskusji: Brytyjczycy ufają internetowym opiniom

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl