Brytyjczycy ufają internetowym opiniom
Podczas robienia zakupów w sieci, brytyjscy konsumenci chcą mieć dostęp do opinii innych użytkowników na temat produktów. Generalnie mają też do takich opinii zaufanie.
70 procent badanych, pytanych o najbardziej pomocne funkcje przy szukaniu informacji na temat produktów w sieci, wskazało na opinie innych użytkowników - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na badanie firm Jupiter Research i Bazaarvoice.
Kolejno najwięcej wskazań otrzymały narzędzia umożliwiające porównywanie produktów (57 procent) oraz zdjęcia takich produktów (51 procent).
Co do internetowych opinii, w raporcie z przeprowadzonego badania zaznaczono, że respondenci mają do nich największe zaufanie, gdy wykazują one zarówno zalety jak i wady produktu bądź wtedy, gdy na danej stronie prezentowane są pozytywne i negatywne komentarze.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Brytyjczycy ufają internetowym opiniom