SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bricomarché zatrudnia GPD Agency

GPD Agency wygrała przetarg Bricomarché - sieci marketów budowlanych należących do Grupy Muszkieterów. Agencja ma przygotować działania komunikacyjne, mające na celu zmianę pozycjonowania marki.

GPD Agency odpowiada za strategię, kreację, produkcję i postprodukcję spotów oraz materiałów online, składających się na największy w historii brandu release kampanii reklamowej.

Postępowanie przetargowe trwało od lipca 2020 roku, miało trzy etapy. Wzięło w nim udział pięć agencji, w tym zwycięska GPD.

Bricomarché szykuje największą w historii kampanię

Bricomarché chce poszerzyć kompetencje marki, zwracając się do osób, które w swoich decyzjach zakupowych kierują się nie tylko pragmatycznymi przesłankami. Marka otwiera się na klientów traktujących drobne remonty i większe domowe metamorfozy w kategoriach wyzwań kreatywnych.

Nową misją Bricomarché jest stawianie w centrum pasji do domu i ogrodu. GPD Agency, przekładając wartości marki na język reklamy, stworzy wyrazistą, barwną i zapadającą w pamięć kampanię. Obejmie ona kilka flightów spotów telewizyjnych, ale również spoty radiowe oraz działania digitalowe.

Bricomarché liczy ponad 160 marketów budowlanych. W 2019 roku sieć promowała się kampanią „Bricomarché po sąsiedzku”. Akcja skupiała się na social mediach, współpracy z influencerami oraz materiałach wideo. Przygotowała ją IA Content Impact Agency.

Dołącz do dyskusji: Bricomarché zatrudnia GPD Agency

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl