SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Brand Kolektyw dba o social media Muzeum Polskiej Wódki

Agencja reklamowa Brand Kolektyw odpowiada za obsługę social media oraz realizację strony internetowej dla Muzeum Polskiej Wódki.

Agencja jest odpowiedzialna za komunikację Muzeum w obrębie platform społecznościowych, a także za przygotowanie strony internetowej. Współpraca w obu obszarach ma charakter długoterminowy.

Muzeum Polskiej Wódki to ośrodek kulturalno-edukacyjny, poświęcony historii i znaczeniu chronionego oznaczenia geograficznego, jakim jest Polska Wódka. Muzeum powstaje w zrewitalizowanym kompleksie Centrum Praskie Koneser, a jego otwarcie planowane jest na I kwartał 2018 roku.

Muzeum Polskiej Wódki to kolejna marka w portfolio Brand Kolektyw. Wśród aktualnych klientów agencji są m.in. Randstad Polska, Nic Nac’s, ASICS, Wyborowa, Pan Tadeusz czy Ballantine’s. Z tą ostatnią marką agencja współpracuje również globalnie.

Dołącz do dyskusji: Brand Kolektyw dba o social media Muzeum Polskiej Wódki

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Michał
Już nie mogę się doczekać otwarcia muzeum, Praga z pewnością też. Wydaje mi się, że otwarcie muzeum Polskiej Wódki w połączeniu z rewitalizacją Konesera oraz zakończeniem prac nad drugą linią metra sprawi, że na Pradze będzie można zobaczyć wielu turystów i mieszkańców stolicy.
odpowiedź