BOŚ Bank reklamuje ofertę dla firm
Startuje kampania reklamowa oferty BOŚ Banku dla małych i średnich przedsiębiorstw. Akcję przygotował dział marketingu banku wspólnie z firmami Brasil, Equinox i ENA.
W ramach rozpoczętej właśnie kampanii BOŚ Bank uruchomił serwis internetowy bosbankdlafirm.pl, w którym przedstawiciele małych i średnich firm mogli dzielić się swoimi opiniami na temat usług bankowych dla tego sektora. Każdy użytkownik strony może wypełnić ankietę złożoną z 13 pytań, za co otrzymuje wybrany przez siebie drobny upominek.
Kampania obejmuje również działania reklamowe podzielone na dwa etapy, z których pierwszy potrwa do 17 kwietnia, a drugi rozpocznie się w maju. – Naszym celem jest pokazanie, że BOŚ jest bankiem, który pyta firmy o ich potrzeby i na tej podstawie konstruuje dla nich ofertę produktową. Druga część kampanii to promocja produktów finansowych, których firmy potrzebują, najlepiej dopasowanych do oczekiwań zdiagnozowanych w ramach konsultacji – opisuje Katarzyna Kubicka, dyrektor departamentu marketingu w BOŚ Banku.
BOŚ Bank reklamuje Lokatę na Dzień Dobry (wideo)
Działania reklamowe obejmują radio (m.in. Radio PiN, Radio ZET, RMF FM, Trójka, TOK FM) codzienną prasę ogólnopolską („Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Fakt”) i regionalną (m.in. gazety z grupy Polskapresse i Media Regionalne), tygodniki opinii („Polityka”, „Newsweek”, „Wprost”, „Przekrój”), prasę branżową („Puls Biznesu”, „Forbes”, „Forum”, „Twój Biznes”) oraz internet (m.in. WP.pl, Bankier.pl, Onet.pl, RP.pl).
Kreację kampanii przygotował departament marketingu BOŚ Banku wspólnie z agencją reklamową Brasil, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Equinox, a działania w internecie prowadzi agencja ENA.
Dołącz do dyskusji: BOŚ Bank reklamuje ofertę dla firm