Borys Szyc jako Sherlock Holmes w wakacyjnej kampanii Storytel
Ruszyła wakacyjna kampania reklamowa platformy z audiobookami i ebookami Storytel. Twarzą akcji jest aktor Borys Szyc, który wciela się w Sherlocka Holmesa. Akcję przygotowały The Hares i Spark Foundry.
Od początku lipca na platformie Storytel jest już dostępna trzecia część serii o przygodach Sherlocka Holmesa w interpretacji Borysa Szyca. Postać legendarnego detektywa pojawia się również w wakacyjnej kampanii reklamowej platformy.
W ramach działań, obok spotu wizerunkowego emitowanego w kanałach TVP, Polsat i TVN, można również zobaczyć billboardy sponsorskie z Borysem Szycem w roli Sherlocka Holmesa i Ireny Adler.
Kampanię telewizyjną uzupełnia kampania online na YouTube i w social mediach z wykorzystaniem krótkich, zabawnych wideo, odsyłających do aplikacji.
Pierwszy z pięciu zbiorów opowiadań o przygodach detektywa Sherlocka Holmesa, wydany po dwóch powieściach: "Studium w Szkarłacie" i "Znak Czterech", od początku lipca jest dostępny w formie audiobooka w aplikacji Storytel. To trzecia odsłona genialnej interpretacji opowieści o słynnym detektywie w wykonaniu Borysa Szyca.
Kreacje do kampanii przygotował butik kreatywny The Hares. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Spark Foundry.
Dołącz do dyskusji: Borys Szyc jako Sherlock Holmes w wakacyjnej kampanii Storytel