Storytel w kampanii odczarowuje audiobooki
Storytel, platforma z audiobookami, rozpoczyna ogólnopolską kampanię brandową, w której obala główne mity na temat treści audio.
Marka w nowej kampanii przypomina, że treść audio to przede wszystkim rozrywka towarzysząca, a co za tym idzie - „każda chwila z audiobookiem od Storytel może być Twoim czasem na romans/zbrodnię/zemstę”.
W ten sposób marka przełamuje bariery wejścia użytkownika do kategorii audiobooków.
– W naszej najnowszej kampanii rozprawiamy się z jednym z największych mitów wokół audiobooków. Ta forma rozrywki nie wymaga specjalnej przestrzeni w naszym grafiku (tym różni się np. od książek) – mówi Klaudia Chruściel, country marketing manager Storytel.
Nowe reklamy Storytel
W reklamach audiobooki Storytel towarzyszą bohaterom w codziennych sytuacjach, umilając rutynowe momenty. W pierwszej poznajemy młodą kobietę, która tak wciąga się w kryminalną zagadkę z audiobooka, że domowe obowiązki wykonuje właściwie „przy okazji”.
Drugi spot przenosi nas do biura, gdzie główny bohater, zafascynowany historią romantyczną, zaczyna dostrzegać w otaczającej go rzeczywistości elementy słuchanego właśnie romansu.
W kampanii outdoorowej np. na przystankach autobusowych pojawią się hasła takie jak: „Twój autobus się spóźnia? To Twój czas na ZEMSTĘ”, na dworcach PKP: „Masz bilet? Oby nie w jedną stronę. To Twój czas na strach.”, a w metrze: „Następna stacja: Japonia. To Twój czas na przygodę”.
Kampania realizowana jest w formacie 360 stopni i obejmuje działania w telewizji, kinie, radiu, digitalu oraz na nośnikach OOH/DOOH.
Za realizację kampanii odpowiadają:
• strategia: Marcin Samek, Klaudia Chruściel (Storytel),
• badania konsumenckie: Zuzanna Kolmus, Anna Andrzejewska, Olga Prymaczek (One Eleven),
• kreacja: Janina Szwykowska, Bartek Klimaszewski (Molecular Creative), Kamil Pełczyński, Dawid Kaźmierczak (Polot),
• reżyseria: Kasia Grabek, Shootme,
• produkcja: Olga Kraszewska, Dominika Głuchowska (Don’t Panic Production),
• PR i influencer marketing: Daria Knapik, Oscar Dąbkowski, Daniel Szumacher (Tigers), Kasia Gargol (Storytel),
• project manager: Justyna Zarejko (Storytel).
Dołącz do dyskusji: Storytel w kampanii odczarowuje audiobooki