„Bój o słój” promuje na Facebouku spirytus Soplica
17 września na Facebooku rozpoczęła się kampania „Bój o słój” promująca spirytus nalewkowy Soplica (z oferty CEDC). Za kreację i realizację akcji odpowiada agencja Up.
W ramach kampanii „Bój o słój” na facebookowym fanpage’u Antek Soplica dostępna jest specjalna aplikacja-gra. Polega ona na zbieraniu składników potrzebnych do produkcji nalewek, a każdy użytkownik może zdobyć nagrody takie jak alkohole Soplicy i smartfony iPhone 5.
Celem akcji jest oprócz promowania spirytusu nalewkowego Soplica jest edukowanie konsumentów w zakresie wytwarzania własnej, domowej nalewki według prostego i sprawdzonego przepisu.
„Bój o słój” potrwa trzy tygodnie. Kreację kampanii przygotowała agencja Up.
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: „Bój o słój” promuje na Facebouku spirytus Soplica