„Bohater domu” z Instagrama w kampanii Leroy Merlin (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii sklepów budowlano-dekoracyjnych Leroy Merlin pod hasłem „Bohater domu”. Akcję przygotowały i realizują firmy Engine, Starcom i MEC.
Bohaterem nowych reklam jest Michał z Będzina, który dla swoich córek zbudował drewniany domek do zabaw, a jego żona pokazujące to zdjęcie zamieściła na Instagramie z hashtagiem #bohaterdomu. Spot pokazuje, jak wyglądała budowa domku i radość bawiących się w nim dzieci.
Leroy Merlin reklamuje się pod hasłem „Bohater domu” od wiosny ub.r.
Nowy etap kampanii jest prowadzony głównie w telewizji oraz internecie. Kreacją reklam zajęła się agencja Engine, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Starcom i MEC.
Dołącz do dyskusji: „Bohater domu” z Instagrama w kampanii Leroy Merlin (wideo)
ciekawszy sprzet ,he,he