Bogusław Linda z monologiem w korku i akcją na bezdrożach reklamuje Renault Kadjar (wideo)
Rusza pierwsza kampania reklamowa samochodów Renault z udziałem ich nowego ambasadora Bogusława Lindy. W akcji - przygotowanej przez firmy Publicis Poland, Digital Wonderland i OMD - promowany jest model Renault Kadjar.
W spocie Renault Kadjar Bogusław Linda odnosi się do sytuacji kręcenia tej reklamy: ma odegrać monolog wewnętrzny kierowcy stojącego w korku, a potem scenę dynamicznej jazdy po bezdrożach. Aktor podsumowuje, że prawdziwa adrenalina pojawia się podczas długiego czekania w korku, a reklama kończy się hasłem „Zamiast czekać, zacznij żyć”.
W ramach współpracy ogłoszonej przed tygodniem Linda przez trzy lata będzie reklamować nowe modele samochodów Renault (więcej na ten temat).
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Startująca właśnie kampania obejmuje radio (stacje ogólnopolskie) oraz internet (Facebook, YouTube, wybrane portale i serwisy tematyczne). W radiu potrwa do 21 czerwca, a w internecie do 23 czerwca.
Kreacją reklam zajęła się agencja Publicis Poland, za działania w internecie odpowiada agencja Digital Wonderland, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: Bogusław Linda z monologiem w korku i akcją na bezdrożach reklamuje Renault Kadjar (wideo)