„Bo nie grzech być kobietą” – Joanna Horodyńska reklamuje rajstopy Gatta (wideo)
Startuje telewizyjna kampania reklamowa rajstop Gatty oparta na wizerunku Joanny Horodyńskiej. Akcję przygotowały firmy Fat Baby i Starcom.
Tematem przewodnim wiosennej kampanii reklamowej marki Gatta jest kobiecość z dystansem. Spot przenosi odbiorców do odrealnionej krainy, w której w takt uwodzicielskiej muzyki dowiadują się, że nie grzech być kobietą.
Twarzą kampanii – zaplanowanej na 5 tygodni – jest modelka Joanna Horodyńska. Celem akcji jest promowanie rajstop Laura, Luna oraz Eve.
Kampania obejmuje przede wszystkim reklamę w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych, czemu towarzyszą działania w punktach sprzedaży i internecie. Akcję przygotowały agencja reklamowa Fat Baby (kreacja) oraz dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: „Bo nie grzech być kobietą” – Joanna Horodyńska reklamuje rajstopy Gatta (wideo)