Blogerzy kulinarni w kampanii serów Castello
Trwa internetowa kampania reklamowa serów Castello (produkowanych przez Arla Foods) oparta o content marketing. Akcję przygotowały i realizują dom mediowy Carat i agencja iProspect.
Głównym elementem kampanii jest nowo powstała strona serycastello.pl. Zamieszczono tam wiele pomysłów, porad i inspiracji dla miłośników serów, mających ochotę na eksperymenty i poszerzanie swoich kulinarnych horyzontów. Do końca roku na stronie w dziale Inspiracje pojawią się przepisy z wykorzystaniem produktów Castello.
Na stronie pojawi się również cykl autorskich treści stworzonych przez Tomka Czajkowskiego, autora bloga „Magiczny Składnik”. Przepisy przygotowane przez Czajkowskiego w ramach akcji pokazują, że gotowanie nie musi być czasochłonne i skomplikowane. Czajkowskiemu w kampanii towarzyszą dwie znane vlogerki kulinarne: Dorota Kamińska, autorka bloga Dorota.in oraz Paulina Stępień, autorka Kotlet.tv. W swoich filmikach prezentują one łatwe i smaczne dania z serem pleśniowym Castello, które można przygotować już w kilka minut. Treści tworzone przez Tomka Czajkowskiego będą promowane w kanałach social media, w wyszukiwarkach, a także poprzez targetowanie kontekstowe i behawioralne, tak aby precyzyjnie dotrzeć do ludzi zainteresowanych tą tematyką. Dodatkowo w wybranych serwisach kulinarnych ukażą się poradniki związane z tematyką serów pleśniowych, które przybliżą czytelnikom możliwości komponowania serów Castello z innymi składnikami i produktami.
Za koncepcję kreatywną akcji, kreacje i jej realizację odpowiadają dom mediowy Carat Polska oraz agencja iProspect. Wszystkie działania content marketingowe zostały zaplanowane i są realizowane w oparciu o model performance. Kampania potrwa do końca roku.
Dołącz do dyskusji: Blogerzy kulinarni w kampanii serów Castello