BlaBlaCar z pierwszą kampanią promującą bilety autobusowe (wideo)
Wystartowała pierwsza kampania BlaBlaCar promująca sprzedaż biletów autobusowych. Przygotowała ją agencja BeDigital.

Firma od niedawna oferuje sprzedaż biletów od regularnych przewoźników w Polsce i Europie.
Prowadzone działania reklamowe obejmują Kraków i powiązane z nim destynacje, a celem kampanii jest zachęcenie osób poszukujących tanich przejazdów do zakupu biletu autobusowego na stronie lub w aplikacji BlaBlaCar.
Oferta promowana jest hasłem "-30% na pierwszy bilet autobusowy a reszta to Bla, Bla…" Aby z niej skorzystać, wystarczy wpisać na stronie kod: KRAKOW.
Prowadzone działania obejmują przede wszystkim nośniki reklamy zewnętrznej, statyczne i animowane formaty internetowe, a także SEM oraz materiały BTL. Kreację i zakup mediów powierzono krakowskiej agencji BeDigital.
Dołącz do dyskusji: BlaBlaCar z pierwszą kampanią promującą bilety autobusowe (wideo)