SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Biedronka akcją „Super Zwierzaki” zachęca rodziców do zakupu owoców i warzyw

Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) rozpoczęła akcję „Super Zwierzaki”, która ma zachęcić rodziców do zakupu warzyw i owoców oraz pogłębiania wraz z dziećmi wiedzy na temat otaczającej przyrody. Wspiera ją ogólnopolska kampania.

Akcja „Super Zwierzaki” umożliwia zbieranie w specjalnym albumie kart z wizerunkami zwierząt z całego świata. Karty te można otrzymać za zakup świeżych warzyw lub owoców - za wydane na ten cel min. 5 zł przyznawane są 4 karty ze zwierzakami. W albumie kolekcjonerskim dostępnym w sprzedaży znalazły się ciekawostki, zadania edukacyjne i przepisy na przekąski. Przygotowano także darmową aplikację mobilną udostępnioną na stronie biedronka.pl/superzwierzaki. Po zeskanowaniu kart można poznać kolejne ciekawostki na temat zwierzaków, a także posłuchać wydawanych przez nie odgłosów.

Dodatkowo wspólnie z wrocławskim ZOO Biedronka przygotowała również konkurs „Dzika przygoda” na projekt własnej karty z „Super Zwierzakiem”, kierowany do osób, które na karcie lojalnościowej „Moja Biedronka” zgromadziły co najmniej 10 punktów.

Wśród nagród w nim są rodzinne wycieczki połączone ze zwiedzaniem ogrodów zoologicznych - 3 do RPA, 40 do Berlina i 60 do Wrocławia lub Warszawy, 5 zestawów fotograficznych oraz dodatkowe rabaty na karcie lojalnościowej „Moja Biedronka”.

Akcja potrwa od 20 marca do 30 kwietnia br.

Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że Jeronimo Martins Polska będzie wspierać kampanią akcję „Super Zwierzaki”. Biuro prasowe firmy nie odpowiedziało nam na pytania dotyczące działań reklamowych promujących akcję.

Kilka dni temu w telewizji, internecie i gazetkach dostępnych w Biedronce rozpoczęła się kampania teaserowa zapowiadająca nowe aktywności sieci.

Od strony kreacji kampanię przygotowała agencja Duda Polska, produkcją spotów zajął się dom produkcyjny OTO Film, media zaplanował i kupił dom mediowy MEC. Za realizację konkursu odpowiada agencja Marketing Plus.

Dołącz do dyskusji: Biedronka akcją „Super Zwierzaki” zachęca rodziców do zakupu owoców i warzyw

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Aga
Gratuluję Biedronce nowej akcji. Szkoda tylko, że sieć nie wywiązała się do tej pory z akcji ze Świeżakami . Wiele osób nie otrzymało do tej pory obiecanych maskotek. Wczoraj próbowałam uzyskać informacje na infolinii iniestety nie otrzymałam konkretnej informacji.
0 0
odpowiedź
User
KM
Ja też czekam cały czas na zamówionego i obiecanego świeżaka
0 0
odpowiedź
User
olo
Znowu będą naciągać nasze zaufanie a później powiedzą nam że fabryka z zabawkami się spaliła i nic na to nie poradzą. Siła wyższa.
0 0
odpowiedź