Biedronka reklamuje się jako pracodawca dla Ukraińców
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) rozpoczęła kampanię employer brandingową skierowaną do Ukraińców szukających pracy w Polsce.
W ramach promocji Biedronki jako pracodawcy, firma umieściła na swojej stronie w zakładce "kariera" informacje w języku ukraińskim. Równolegle działa infolinia rekrutacyjna (po polsku i ukraińsku).
- Wersja polska funkcjonuje przez cały tydzień, 24 godziny na dobę, a ukraińska działa codziennie w godzinach 8:00-22:00 - informuje portal Wirtualnemedia.pl Marta Śliwińska, starszy menedżer ds. budowania wizerunku pracodawcy w Jeronimo Martins Polska.
Dodatkowo detalista przygotował spot, którego bohaterką jest pracująca w Biedronce Ukrainka, Waleria. Opowiada o warunkach pracy w sklepie oraz o tym, jak znalazła w Biedronce zatrudnienie. Spot przygotowano w języku ukraińskim, można go oglądać m.in. w internecie.
- Udogodnienia te są reakcją naszej sieci na zmieniający się rynek pracy, który wymaga od pracodawców elastycznego podejścia i zrozumienia potrzeb kandydatów. Według danych GUS* co roku zwiększa się liczba zezwoleń na prace przyznawana cudzoziemcom - w 2018 r. takich pozwoleń było 328,8 tys., czyli blisko pięciokrotnie więcej w porównaniu do 2015 r. Ukraińcom wydano 72,5 proc. z tych zezwoleń. Dane GUS pokazują też, że obywatele tego kraju coraz częściej planują zostać w Polsce na studia i związać zamieszkać tu na stałe - dodaje Śliwińska.
Obsługą reklamową Biedronki zajmują się Duda Polska (kreacje i produkcja reklam) i dom mediowy Wavemaker (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Biedronka reklamuje się jako pracodawca dla Ukraińców