Bentley wybrał nowe agencje do obsług reklamowej i PR
Motoryzacyjna marka premium Bentley Motors (Grupa Volkswagen) wyłoniła nowych partnerów do współpracy mediowej i komunikacyjnej.
McCann Worldwide z Interpublic Group została nową agencją wiodącą w zakresie tworzenia kreacji i strategii Bentley Motors. McCann pomoże firmie rozwinąć strategię digital-first.
Celem firmy jest wyjście z marketingiem poza podstawowy obszar swojej działalności, czyli samochody, i objęcie nim mebli i innych dóbr luksusowych, czy też filantropii oraz produktów cyfrowych (jak NFT).
Agencja Simon+Simon, wyspecjalizowana w obsłudze marek luksusowych, zajmie się strategią PR dla Bentleya. Firma ma ambicje przekształcenia strategii komunikacji zgodnie z podjętym zobowiązaniem do redukcji emisji dwutlenku węgla. Zatrudniona agencja ma zbudować relacje z mediami niezajmującymi się motoryzacją (np. luksusowymi), influencerami i zamożnymi odbiorcami.
- Agencje wykazały się głębokim zrozumieniem branży motoryzacyjnej, a także marek luksusowych i zachowań klientów - mówi Steven de Ploey, dyrektor ds. strategii, produktu i marketingu w Bentley Motors.
Producent samochodów ogłosił plan pełnej elektryfikacji swoich aut 2030 roku, a jego celem jest osiągnięcie statusu marki neutralnej pod względem emisji dwutlenku węgla. Plany te wchodzą w zakres strategii Beyond100, ogłoszonej przez Bentleya w 2020 roku, a która obejmuje "transformację każdego aspektu jego działalności".
Dołącz do dyskusji: Bentley wybrał nowe agencje do obsług reklamowej i PR