Bartłomiej Walczuk associate creative directorem w 180heartbeats + Jung v. Matt
Bartłomiej Walczuk awansował w agencji 180heartbeats + Jung v. Matt na stanowisko associate creative directora. Pracuje w niej od ponad roku, a wcześniej był związany m.in. z McCann Worldgroup, Young & Rubicam i Ogilvy & Mather.
Jako associate creative director Bartłomiej Walczuk będzie w 180heartbeats + Jung v. Matt kierował teamem kreatywnym i wspierał relacje z klientami. Poprzednio pełnił w agencji funkcję senior art directora, pracuje w niej od grudnia 2013 roku. Tworzył w tym czasie projekty dla takich marek jak AXN, Getin Bank, Tiger oraz Nike.
Funkcję associate creative directora w 180heartbeats + Jung v. Matt pełni też Martin Winther, który do zespołu agencji dołączył w listopadzie ub.r.
Z kolei Bartłomiej Walczuk wcześniej pracował w agencjach McCann Worldgroup, Young & Rubicam i Ogilvy & Mather. Przygotowywał kampanie dla takich firm i marek jak Amnesty International, Canal+, Danone, Ministerstwo Finansów, nju mobile, Perła, Plus i Żywiec-Zdrój. Współtworzone przez niego projekty były wielokrotnie nagradzane na polskich i międzynarodowych festiwalach reklamy (m.in. Cannes Lions, Golden Drum, Promax BDA, KTR, Effie etc.). W ub.r. Walczuk wygrał polską edycję Young Creatives w kategorii Film i w teamie z Jakubem Saganem z K2 reprezentował Polskę na festiwalu Cannes Lions.
Poza pracą, pod pseudonimem Mr Walczuk, projektuje ubrania, okładki płyt oraz przygotowuje teledyski, montuje filmy i fotografuje.
Dołącz do dyskusji: Bartłomiej Walczuk associate creative directorem w 180heartbeats + Jung v. Matt