Bank Pekao promuje się przy Lidze Mistrzów w Interii
W serwisie Interii poświęconym piłkarskiej Lidze Mistrzów trwa kampania promocyjna Banku Pekao SA. Akcja ma podkreślać jego przynależność do sponsorującej te rozgrywki Unicredit Group.
Kampania promocyjna Banku Pekao SA, która od września trwa w serwisie ligamistrzow.interia.pl, obejmuje m.in. branding oraz konkursy dla użytkowników z biletami na finał Ligi Mistrzów i gadżetami piłkarskimi do wygrania. W październiku w witrynie dodatkowo ruszy ministrowa mistrzowskapromocja.pl, która będzie promować konto, kartę kredytową i lokatę oferowane przez Pekao w ramach programu „Mistrzowska Promocja”.
Wszystkie te działania mają podkreślać przynależność Banku Pekao SA do Unicredit Group, która jest oficjalnym sponsorem Ligi Mistrzów. Przypomnijmy, że bank współorganizował i reklamował niedawną prezentację w Polsce pucharu przyznawanego zwycięzcom tych rozgrywek (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Bank Pekao promuje się przy Lidze Mistrzów w Interii