Bank Pekao bez żubra - rebranding do końca 2013 r. za 40 mln zł
Bank Pekao SA zmienia logo i barwy na takie, które będą wskazywały na przynależność banku do grupy UniCredit. Łączne koszty rebrandingu to 40 mln zł; dodatkowo bank wyda 10 mln na kampanię informacyjną trwającą podczas Euro 2012, poinformowali przedstawiciele banku.
"Do końca 2012 roku nastąpi wymiana oznakowania w 500 oddziałach oraz 1.880 bankomatów, które są zlokalizowane poza oddziałami. Pozostałe 500 oddziałów otrzyma nowe barwy do końca 2013 roku"- powiedział wiceprezes Marian Wężyński podczas konferencji prasowej.
"W tym roku nakłady na rebranding wyniosą ok. 20 mln zł, w przyszłym podobnie" - dodał.
Zmiana logo będzie wsparta kampanią informacyjną trwającą podczas Euro 2012. Szacowane koszty na ten cel to 10 mln zł.
Bank podkreśla, że skojarzenie z logotypem głównego akcjonariusza pozwala na pełne wykorzystanie znaczącego zaangażowania UniCredit w sponsoring Ligii Mistrzów.
"W nowych biało-czerwonych barwach chcemy być jeszcze bardziej dynamiczni, nowocześni, innowacyjni i osiągnąć nowy poziom konkurencyjności" - powiedział prezes Luigi Lovaglio.
"Żubr pozostaje, to część naszej historii. Mamy ten znak wpisany niejako w DNA. Motyw żubra będzie wykorzystywany w produktach bankowości detalicznej, w komunikacji marketingowej oraz w działalności społecznej banku" - dodał prezes.
Z okazji Euro 2012 bank przygotował specjalne karty prepaidowe, zindywidualizowane dla czterech miast - gospodarzy. Bank szacuje, że podczas mistrzostw sprzeda kilkaset tysięcy takich kart.
Dołącz do dyskusji: Bank Pekao bez żubra - rebranding do końca 2013 r. za 40 mln zł
"- Jesteśmy dumni z bycia Oficjalnym Bankiem Mistrzostw Europy. Na fali Euro 2012 otwieramy nowy rozdział naszej historii w nowych, biało-czerwonych barwach - powiedział Luigi Lovaglio, Prezes Zarządu Banku Pekao. - W tych nowych barwach chcemy być jeszcze bardziej dynamiczni, nowocześni, innowacyjni i jeszcze bardziej otwarci na nowe wyzwania."
http://www.pekao.com.pl/nowe_bialo-czerwone