Bank BNP Paribas promuje „Konto Otwarte na Ciebie”
Bank BNP Paribas wystartował z kolejną kampanią reklamową, tym razem promującą „Konto Otwarte na Ciebie” wraz z trzema kartami debetowymi. Działania przygotowały Publicis Lion, Havas Media, Sals and More, Point of View i Feeders.
Bank BNP Paribas rozpoczął produktową odsłonę swoje kampanii "Bank zmieniającego się świata". Pierwsza, wizerunkowa część kampanii ruszyła na początku kwietnia. Działania skupiły się na telewizji, internecie, social mediach oraz nośnikach zewnętrznych.
W tej części akcji bank promuje konto wraz z trzema kartami debetowymi. „Karta Otwarta na Świat” pozwala płacić w prawie 160 walutach bez dodatkowych kosztów przewalutowania. Do karty dołączone jest bezpłatne ubezpieczenie, które pozwala grupie do 4 osób zrezygnować z planowanego wyjazdu, a zwrot kosztów może wynieść do 40 tys. zł na osobę.
"Karta Otwarta na eŚwiat”, umożliwia wsparcie prawne na wypadek naruszenia reputacji w sieci, czy zwrot kosztów w przypadku niedostarczenia zakupów online, odzyskanie danych komputerowych, utraconych w wyniku awarii sprzętu czy wypłatę odszkodowania.
Z myślą o młodych ludziach, studentach, osobach starszych czy obywatelach Ukrainy, Bank przygotował „Kartę Otwartą na Dzisiaj”. Jej posiadacze nie poniosą opłaty za korzystanie z niej, pod warunkiem wykonania co najmniej jednej transakcji bezgotówkowej miesięcznie.
Reklama „Konta Otwartego na Ciebie” BNP Paribas
Nowy spot prezentuje historie osób korzystających z rozwiązań oferowanych przez BNP Paribas. Są to m.in. nastolatka marząca o zagranicznych studiach, para odwiedzająca córkę pracującą w Irlandii czy mężczyzna, którego narzeczona mieszka w innym kraju.
Spot emitowany jest w telewizji, kinie, na citylightach, w internecie i social mediach, na lotniskach oraz stacjach kolejowych. Kampanii towarzyszą liczne działania niestandardowe. Kampania potrwa do 23 czerwca.
Przygotowanie koncepcji kampanii powierzono agencji Publicis Lion. Za produkcję spotu odpowiedzialny był dom produkcyjny Bomaye, a reżyserem był Tadeusz Śliwa.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media oraz Sales&More. Działania online przygotowała agencja Point of View. Za aktywacje w social mediach i akcje niestandardowe odpowiedzialna jest agencja Feeders.
Dołącz do dyskusji: Bank BNP Paribas promuje „Konto Otwarte na Ciebie”