“Avanti” bardziej modowe i z zadziornymi okładkami
Agora od wydania listopadowego, które trafi na rynek w piątek 25 października br., odświeży shoppingowy miesięcznik dla kobiet “Avanti”. Tytuł poszerzy swoją zawartość, zmieni się też charakter okładki.
Jak zapowiada Agnieszka Rożewska, wydawca “Avanti”, w tytule będzie więcej materiałów o modzie. Pojawią się m.in. informacje z wybiegów, teksty o polskich projektantach czy blogerkach modowych.
- Poza tym zmieniamy charakter okładki. Odejdziemy od słodkich póz na rzecz czegoś bardziej zadziornego - zapowiada Rożewska. Ze strony tytułowej pisma znikną też pack-shoty. Okładka listopadowego wydania została wybrana przez czytelniczki w głosowaniu w internecie. W ciągu dwóch dni wzięło w nim udział 2 tys. użytkowniczek.
Miesięcznik bez zmian kosztować będzie 4,99 zł. Jego listopadowe wydanie wspierać będzie kampania reklamowa w telewizji, radiu, prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, czasopisma Agory), internecie (Gazeta.pl, Wp.pl), na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS i w kinach (Helios i Multikino).
Za zakup mediów oraz kreację odpowiada wydawca, produkcją spotów zajęła się agencja Bardzo.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem "Avanti" w I półroczu br. wyniosła 128 661 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: “Avanti” bardziej modowe i z zadziornymi okładkami