Brand24 z kolejnym wzrostem przychodów. Nowi klienci płacą więcej
W pierwszym kwartale 2025 roku zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 osiągnęła wzrost rok do roku miesięcznych powtarzalnych przychodów o 22 proc. Jej nowi klienci płacą znacznie więcej niż ci pozyskani wcześniej.

Na koniec pierwszego kwartału 2025 roku miesięczne powtarzalne przychody grupy kapitałowej Brand24 wyniosły 756 tys. dolarów, czyli 3 mln zł. Rok do roku zwiększyły się o 134 tys. dolarów, a więc 22 proc.
Średni przychód operacyjny przypadający na użytkownika subskrypcyjnego firmy na koniec marca br. sięgnął 203 dolarów (811 zł), rosnąc r/r o 44 dolary, czyli 28 proc. Natomiast w przypadku klientów pozyskanych w pierwszym kwartale br. ten wskaźnik wynosił 246 dolarów (984 zł).
Według Brand24 do tych wzrostów przyczyniła się przebudowa cennika, większy udział dużych marek w portfolio klientów, wprowadzenie nowych funkcji w aplikacji spółki oraz korzystniejszy dla niej kurs dolara do złotego.
Zaznaczono, że podobne czynniki będą mogły mieć wpływ na wyniki Brand24 w bieżącym kwartale. Jako kolejny wskazano „bieżącą sytuację makroekonomiczną oraz możliwe spowolnienie gospodarcze”.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
– Udoskonalamy nasze produkty o rozwiązania oparte zarówno na naszych autorskich, jak i zewnętrznych modelach AI. Jednocześnie nieustannie pracujemy nad uzupełnianiem kompetencji o sprzedaż bardziej relacyjną, skierowaną do korporacji. Transformacja w stronę większych marek to główna wytyczna naszej strategii. W dobie rosnących kosztów pozyskiwania danych i zawirowań jakie generuje AI na rynkach wyszukiwarek – wierzymy, że coraz większe skupienie na dużych podmiotach, pozwala stabilnie rozwijać biznes – stwierdził w komunikacie prasowym Michał Sadowski, prezes Brand24.
W 2024 roku grupa Brand24 wypracowała 39,28 mln zł przychodów sprzedażowych (wobec 27,72 mln zł rok wcześniej oznacza wzrost o 27,3 proc.), a jej zysk netto zmalał z 3,51 mln do 764 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Brand24 z kolejnym wzrostem przychodów. Nowi klienci płacą więcej