Audioteka, Imker oraz Webtotem klientami agencji Profeina
Agencja PR Profeina nawiązała współpracę z trzema nowymi klientami - platformą z treściami audio Audioteka, firmą logistyczną Imker oraz Webtotem, prowadzącą działalność w IT.
Dla Audioteki zespół Profeiny prowadzi działalność media relations i influencer marketingową.W zespole obsługującymi klienta pracują Paweł Chełchowski, Urszula Pietrzak i Zuzanna Szybisty.
Audioteka to platforma i aplikacja z produkcjami audio. Założona w 2008 roku w Polsce przez Marcina Beme, obecnie funkcjonuje w 11 krajach. Audioteka dostarcza audiobooki, podcasty, audioreportaże, audioseriale i superprodukcje.
Dla marki Imker agencja Profeina przygotowuje strategię komunikacyjną oraz content marketingową. W ramach stałej współpracy odpowiada za media relations i prowadzenie kanałów social media. Po stronie agencji działania dla marki prowadzą Urszula Pietrzak i Magdalena Górak.
Imker to firma logistyczna, oferująca usługi fulfillment dla sprzedawców internetowych i self-publisherów. Prowadzi twórców przez całość procesów związanych ze sprzedażą w internecie, od przedsprzedaży, magazynowania, pakowania poprzez wysyłkę, obsługę klienta, po rozliczenia.
Ponadto agencja podpisała z Webtotem umowę projektową, w ramach której odpowiada za media relations spółki. Działania po stronie agencji prowadzi Paweł Chełchowski.
WebTotem to system pozwalający na automatyczny i całodobowy monitoring bezpieczeństwa stron i aplikacji internetowych. Wspiera zarówno zespoły bezpieczeństwa IT, jak i małe firmy, których nie stać było do tej pory na specjalistyczny monitoring pod kątem security.
Dołącz do dyskusji: Audioteka, Imker oraz Webtotem klientami agencji Profeina