„To nie jest zwykła woda” w reklamach Arctic+ (wideo)
Firma Hoop Polska prowadzi kampanię reklamową wody Arctic+ przekonując w niej, że „to nie jest zwykła woda”. To reklamowy powrót marki Arctic. Działania przygotowała i realizuje agencja Hand Made.
Hoop Polska w kampanii wspiera nową linię Arctic+, w której dostępne są trzy nowe warianty: Arctic+ Fizzy, Arctic+Elements Energy i Arctic+Elements Relax. 10-sek. Spoty emitowane są w wybranych stacjach telewizyjnych, a ich wsparciem jest komunikacja w internecie realizowana poprzez kreacje bannerowe i digital wideo.
Za kreację oraz działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja Hand Made, która stworzyła także stronę arctic.pl. Zakupem mediów ATL zajął się dom mediowy Havas Media, digital - Kooki.to, a postprodukcją spotów - Eternal Monkeys.
Aktualna kampania marki Arctic to powrót z jej komunikacją do telewizji po dłuższej przerwie - poprzednio była promowana w 2015 roku.
Dołącz do dyskusji: „To nie jest zwykła woda” w reklamach Arctic+ (wideo)