SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aplikację Żabki pobrało już milion klientów

W pierwszym miesiącu po zakończeniu pilotażu, aplikację mobilną Żappka pobrało ponad milion użytkowników - podała Żabka Polska.

Sieć sklepów Żabka Polska rozpoczęła pilotaż własnej aplikacji mobilnej Żappka pod koniec lutego br. Korzystający otrzymują za jej pośrednictwem m.in. spersonalizowane oferty oraz rabaty, a także punkty wymieniane na nagrody.

Aplikacja połączona jest z programem lojalnościowym, w ramach którego klienci zbierają punkty, tzw. żappsy, które mogą wymieniać na nagrody. Każda wydana złotówka w sieci Żabka to 4 żappsy. Dla użytkowników aplikacji dostępne są ekskluzywne rabaty do 50 proc. na wybrane produkty.

Żappka hitem wśród klientów

Żabka Polska ogłosiła właśnie sukces aplikacji i programu. Żappka jest jedną z najpopularniejszych, bezpłatnych aplikacji w Google Play i App Store. Pobrano ją łącznie ponad milion razy w nieco ponad miesiąc od debiutu.

- Nasza aplikacja znajduje się w ścisłej czołówce najczęściej pobieranych aplikacji w Polsce, a nie prowadzimy sprzedaży online. To najlepszy dowód na to, że w pełni odpowiedzieliśmy na oczekiwania klientów, stwarzając nowe możliwości prezentacji naszej oferty połączonej z programem lojalnościowym. Codziennie odnotowujemy kilkadziesiąt tysięcy nowych rejestracji, a sprzedaż produktów promowanych w aplikacji stale rośnie - podkreśla Tomasz Blicharski, wiceprezes ds. finansowych i rozwoju sieci Żabka.

Do tej pory użytkownicy Żappki zebrali już kilkaset milionów żappsów. Najczęściej odbieraną nagrodą jest hot dog, oferowany w ramach Żabka Café.  

Żabka ma w planach wzbogacanie aplikacji o nowe funkcje oraz akcje marketingowe promujące ją w mediach.

Sieć Żabka Polska obsługuje około 2 mln klientów dziennie w ponad 5 200 sklepach i generuje ponad 7 mld zł pod marką "Żabka".

Dołącz do dyskusji: Aplikację Żabki pobrało już milion klientów

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AS
Przydałoby się powiązanie aplikacji z płatnością
odpowiedź
User
Sebix
Dobry patent, udany ruch Żabki, brakowało właśnie czegoś takiego dla klientów.
odpowiedź
User
Marek
Jestem jednym z miliona szczęśliwców😊 No i kilka hot dogów za żappsy już się
zjadło!
odpowiedź