Anna Nazar na czele domu mediowego Mido
Anna Nazar została dyrektor zarządzającą domu mediowego Mido oraz komórki odpowiedzialnej za rozwój i badania.
Do zadań Nazar należą tworzenie i realizacja strategii rozwoju domu mediowego Mido, opracowanie i wdrożenie oferty z zakresu R&D (rozwój i badania), client service, new business, nadzór nad zespołem mediowym składającym się ze specjalistów wszystkich obszarów związanych z komunikacją mediową.
Z branżą mediową związana jest od 20 lat. Pracowała dla największych domów mediowych w Polsce: Zenithmedia (Publicis), Mediacom (GroupM), OMD (Omnicom). Zdobywała doświadczenie w międzynarodowym środowisku pracując dla takich marketerów, jak Procter & Gamble, Danone, Heineken Company (Grupa Żywiec). Zrealizowała wiele projektów z obszaru komunikacji mediowej, między innymi dla znanych polskich i zagranicznych marek jak Bayer, McDonald’s, LOTTE Wedel, Hortex, Huavei, Provident, PZU.
Anna Nazar prowadzi firmę NazarCom
Obecnie prowadzi własną firmę NazarCom, specjalizującą się w consultingu, jest też wykładowcą akademickim.
Anna Nazar ukończyła Marketing na Uniwersytecie Łazarskiego oraz Studia Podyplomowe z Marketingu Internetowego na SGH. Obecnie pisze doktorat na SGH z dziedziny cyfryzacji.
Agencja mediowa Mido jest częścią ekosystemu komunikacyjnego Chapter2, w skład którego wchodzą agencja reklamowa Keino, agencja kreatywna FCB & the Milkman, dom produkcyjny Joho oraz platforma Sustainable Brands Poland.
Dołącz do dyskusji: Anna Nazar na czele domu mediowego Mido