Marta Błaszkiewicz digital directorem w agencji Mido
Do zespołu agencji Mido dołączyła Marta Błaszkiewicz, obejmując stanowisko digital directora. Przeszła z GroupM, gdzie pracowała blisko 9 lat.
Przed dołączeniem do Mido, Błaszkiewicz pracowała blisko 9 lat w GroupM (Mindshare, MediaCom, Wavemaker). Prowadziła tam kampanie dla klientów firmy na rynku polskim i arenie międzynarodowej. Jej obszary ekspertyzy obejmują sklepy online/offline, kategorię dom i ogród, bankowość, żywność FMCG (Fast Moving Consumer Goods - dobra szybkozbywalne; produkty pierwszej potrzeby) oraz motoryzację.
Do GroupM dołączyła w połowie 2014 roku na stanowisku junior SEM specialist. Po niespełna dwóch latach została SEM specialist. Następnie awansowała na senior SEM specialist. Pod koniec 2019 roku objęła stanowisko senior account SEM, po czym wiosną 2021 roku została SEM strategist.
W marcu 2022 roku objęła stanowisko senior manager SEM global hub.
Marta Błaszkiewicz jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego.
Dołącz do dyskusji: Marta Błaszkiewicz digital directorem w agencji Mido