Anna Łazowska art directorem, a Natalia Flack junior strategy plannerem w Peppermint
Do zespołu agencji interaktywnej Peppermint dołączyły Anna Łazowska i Natalia Flack. Pierwsza objęła funkcję art directora, a druga - junior strategy plannera.
Jako art director Anna Łazowska jest odpowiedzialna w Peppermint za prowadzenie projektów z zakresu BTL i digital dla Sodexo Benefits i Nescafé Dolce Gusto. Podlega bezpośrednio creative directorowi Marcinowi Piwnickiemu.
Wcześniej pracowała m.in. jako grafik i designer w agencji IQ Marketing. Ukończyła Akademię Sztuk Pięknych w Łodzi.
Natalia Flack jako junior strategy planner dołączyła do działu strategii Peppermint kierowanego przez strategy directora Łukasza Gujskiego. Wcześniej pracowała jako researcherka w agencji Lubię to oraz odbyła staż w dziale strategii Pride and Glory (obecnie VML Poland).
Jest absolwentką kulturoznawstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studiów podyplomowych w zakresie public relations i marketingu internetowego w Wyższej Szkole Europejskiej. Obecnie studiuje podobny kierunek w Wyższej Szkole Handlowej.
Dołącz do dyskusji: Anna Łazowska art directorem, a Natalia Flack junior strategy plannerem w Peppermint